Volledig scherm
© Bert Jansen

Brand in studentenhuis aan Guido Gezellestraat in Eindhoven door vergeten pan op vuur

EINDHOVEN - In een studentenhuis aan de Guido Gezellestraat in Eindhoven is dinsdag rond 11.15 uur brand uitgebroken. De brand is ontstaan in de keuken door een 'vergeten' pannetje met eieren op het vuur. Dat zorgde voor flinke rookontwikkeling. 

De meeste bewoners konden het pand op tijd verlaten, twee personen zijn door de brandweer uit de woning gehaald. Zij hadden niet door dat er brand was. De brandweer was met 3 wagens uitgerukt.

Volledig scherm
© Bert Jansen
Volledig scherm
Brand in de Guido Gazellestraat in Eindhoven. © Bert Jansen