Honden gered uit woning
Volledig scherm
Honden gered uit woning © Bert Jansen

Veel rook bij brand in woning in Knegsel, honden gered (video)

KNEGSEL - In een garage bij een woning aan Den Heuvel in Knegsel is vrijdagmiddag rond 12.40 uur brand ontstaan. De oorzaak lag vermoedelijk bij een elektrische fiets die vlam vatte.

De fiets stond bij een stapel kunststof schrootjes. Dat veroorzaakte een enorme rookontwikkeling. Er was niemand thuis tijdens de brand. Wel heeft de brandweer 2 honden uit de woning bevrijd.

Brand in woning in Knegsel
Volledig scherm
Brand in woning in Knegsel © Bert Jansen
In een garage bij een woning aan Den Heuvel in Knegsel is vrijdagmiddag rond 12.40 uur brand ontstaan. De oorzaak lag vermoedelijk bij een elektrische fiets die vlam vatte.