article
1.6348777
De verwachtingen bij de achterban van PSV over de nieuwe PSV-shirts waren niet al te hooggespannen, zo leek het op basis van de reacties op sociale media. De nieuwe hoofdsponsor Energiedirect.nl werd twee maanden geleden met weinig enthousiasme ontvangen. Dat Philips afhaakt, zorgt bij veel supporters van PSV nog altijd voor teleurstelling.
Het nieuwe PSV-shirt valt beter dan verwacht
De verwachtingen bij de achterban van PSV over de nieuwe PSV-shirts waren niet al te hooggespannen, zo leek het op basis van de reacties op sociale media. De nieuwe hoofdsponsor Energiedirect.nl werd twee maanden geleden met weinig enthousiasme ontvangen. Dat Philips afhaakt, zorgt bij veel supporters van PSV nog altijd voor teleurstelling.
http://www.ed.nl/mening/blogs/blog-psv-van-de-herdgang/het-nieuwe-psv-shirt-valt-beter-dan-verwacht-1.6348777
2016-07-01T21:34:00+0000
http://www.ed.nl/polopoly_fs/1.6219197.1469453043!image/image-6219197.jpg
Eindhoven,PSV
Blog PSV: Van de Herdgang
Home / Mening / Blogs / Blog PSV: Van de Herdgang / Het nieuwe PSV-shirt valt beter dan verwacht

Het nieuwe PSV-shirt valt beter dan verwacht

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    De verwachtingen bij de achterban van PSV over de nieuwe PSV-shirts waren niet al te hooggespannen, zo leek het op basis van de reacties op sociale media. De nieuwe hoofdsponsor Energiedirect.nl werd twee maanden geleden met weinig enthousiasme ontvangen. Dat Philips afhaakt, zorgt bij veel supporters van PSV nog altijd voor teleurstelling.

    Het sentiment lijkt voor PSV een beetje in de goede richting gedraaid, al blijft een deel van de achterban nog steeds kritisch. 2.600 volgers vulden vanmorgen de poll in, die ik via twitter uitschreef. Ik vroeg hen wat ze van het tenue vinden. 22 procent vond het shirt 'foeilelijk', 38 procent ging voor de keuze 'valt niet tegen/mooi'. 25 procent van de volgers maakt het niet zoveel uit en vulde 'voetballen graag!' in. Het kleinste deel, 15 procent, koos voor de optie 'wie betaalt, bepaalt'. Dat laatste vergaten de critici de afgelopen maanden wel eens. Een bedrijf dat 20 miljoen in 3 jaar in een club steekt, je zou verwachten dat zo'n onderneming op handen wordt gedragen. De fans die dicht op hun ploeg zitten, willen echter niet dat het shirt van hun ploeg wordt vernaggeld.