article
1.6628282
DEURNE/SOMEREN - "Het moet kloppen onder de motorkap." Met deze metafoor wil Tim Rijper aangeven dat een cultureel centrum ook gewoon een bedrijf is en als zodanig gerund moet worden.
Team van de Ruchte: Cultuurcentrum Deurne móet professioneel
DEURNE/SOMEREN - "Het moet kloppen onder de motorkap." Met deze metafoor wil Tim Rijper aangeven dat een cultureel centrum ook gewoon een bedrijf is en als zodanig gerund moet worden.
http://www.ed.nl/regio/deurne-e-o/deurne/team-van-de-ruchte-cultuurcentrum-deurne-m%C3%B3et-professioneel-1.6628282
2016-11-11T05:00:00+0000
http://www.ed.nl/polopoly_fs/1.6191287.1468600918!image/image-6191287.JPG
Deurne,Cultuurcentrum Martien van Doorne,hermes
Deurne
Home / Regio / Deurne e.o. / Deurne / Team van de Ruchte: Cultuurcentrum Deurne móet professioneel

Team van de Ruchte: Cultuurcentrum Deurne móet professioneel

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Fotograaf
    DEURNE/SOMEREN - "Het moet kloppen onder de motorkap." Met deze metafoor wil Tim Rijper aangeven dat een cultureel centrum ook gewoon een bedrijf is en als zodanig gerund moet worden.

    "Je móet een professionele organisatie van een aantal fte's hebben. Daar hoort dus ook een bepaalde loonsom bij." Zo, dat staat.

    Rijper (40) is algemeen manager van cultureel centrum De Ruchte in Someren. De komende vier maanden gaat hij samen met een paar collega's hulp bieden aan het geplaagde Cultuurcentrum Deurne (CCD). Allereerst moeten daar zowel de bedrijfsvoering als de bestuurlijke organisatie op orde worden gebracht, stelt Rijper.