article
1.6829556
HELMOND - De regio Helmond krijgt een eigen sportblad: Tribune. De glossy moet vier keer per jaar gaan verschijnen, wordt in eerste instantie 36 pagina’s dik en wil op speelse wijze verbanden leggen tussen de Peellandse sport(ers) en grote nationale en internationale evenementen. Het eerste nummer wordt eind maart gepresenteerd. De verkoopprijs is nog niet exact bekend maar zal tussen de 5 en 7 euro komen te liggen.
Helmond krijgt een sportglossy
HELMOND - De regio Helmond krijgt een eigen sportblad: Tribune. De glossy moet vier keer per jaar gaan verschijnen, wordt in eerste instantie 36 pagina’s dik en wil op speelse wijze verbanden leggen tussen de Peellandse sport(ers) en grote nationale en internationale evenementen. Het eerste nummer wordt eind maart gepresenteerd. De verkoopprijs is nog niet exact bekend maar zal tussen de 5 en 7 euro komen te liggen.
http://www.ed.nl/regio/helmond/helmond-krijgt-een-sportglossy-1.6829556
2017-01-13T16:00:00+0000
http://www.ed.nl/polopoly_fs/1.6829571.1484324220!image/image-6829571.jpg
Helmond,Sport,Literatuur
Helmond
Home / Regio / Helmond / Helmond krijgt een sportglossy

Helmond krijgt een sportglossy

Foto's
1
Reacties
Reageer
    • Afbeelding
      Beschrijving
      Guido van Erp (links), Anita Smits en Cor van Gils
      Fotograaf
    HELMOND - De regio Helmond krijgt een eigen sportblad: Tribune. De glossy moet vier keer per jaar gaan verschijnen, wordt in eerste instantie 36 pagina’s dik en wil op speelse wijze verbanden leggen tussen de Peellandse sport(ers) en grote nationale en internationale evenementen. Het eerste nummer wordt eind maart gepresenteerd. De verkoopprijs is nog niet exact bekend maar zal tussen de 5 en 7 euro komen te liggen.

    Tribune is een initiatief van Cor van Gils, Guido van Erp en Anita Smits. De eerste twee zijn goed bekend met de sport(clubs) in Helmond en omgeving. Ze presenteerden jarenlang op vrijdagavond een sportprogramma op Stadsradio Helmond. Van Gils doet dat nog steeds. Hij en Van Erp vormen de vaste redactie van Tribune, Smits (Branding Topics) gaat over de vormgeving.

    Het blad gaat verder gebruikmaken van een aantal freelancers; (ex-)sportjournalisten, fotografen én oud-sporters. Uit die laatste groep komt ook een aantal gastcolumnisten. Voor het eerste nummer van Tribune zijn oud-tophockeyster Fieke Boekhorst en voormalig PSV-spits Danny Koevermans gestrikt. De andere onderwerpen blijven nog even geheim.

    Adverteerders en anderen met vragen kunnen een mail sturen naar: info@tribunemagazine.nl

    Lees zaterdag meer in de papieren krant en via de e-paper.