Volledig scherm
Martine Bouwes en Frank van Kempen. © Jurriaan Balke/Fotomeulenhof

Vernieuwd ED-serviceloket is altijd open

EINDHOVEN - Wilt u iets vragen aan het ED, maar heeft u even geen tijd om in de telefoon te klimmen? Dan kunt u sinds vandaag dag en nacht terecht op de vernieuwde digitale servicepagina van het Eindhovens Dagblad.

De servicepagina voor abonnees van het ED is compleet vernieuwd. In een oogwenk weten abonnees hoe zij bijvoorbeeld bij een verhuizing eenvoudig een adreswijziging doorgeven. Maar trouwe lezers kunnen er ook diverse apps downloaden waarmee het lezen van de krant nóg leuker en makkelijker wordt.

"Natuurlijk kunnen mensen tijdens kantooruren met al hun vragen nog steeds terecht bij onze klantenservice via 088-0139940”, benadrukt Martine Bouwes, binnen moederbedrijf de Persgroep dagelijks bezig met de abonnees van onder andere het ED. Maar veel abonnees hebben volgens haar overdag weinig tijd om bijvoorbeeld hun krantenabonnement aan te passen aan de zojuist geboekte vakantie. "Dat kan nu dus heel eenvoudig digitaal. Zelfs als je in de file staat."

Extra's
Maar de pagina biedt ook veel extra's voor vaste lezers. "Zo is onlangs Topics van start gegaan. Hiermee krijgen zij niet alleen toegang tot alle artikelen uit álle regionale edities van hun eigen krant, maar ook tot alle verhalen uit de Volkskrant, Trouw, Het Parool, AD en een groot aantal andere regionale kranten”, aldus Frank van Kempen. Hij ging onlangs aan de slag als de nieuwe marketeer van het Eindhovens Dagblad. Dagelijks is Van Kempen bezig met het 'merk' ED. "We maken werk van de trouwe lezers door ze te belonen met fikse kortingen bij ED Club. Bovendien zijn we als regionale krant lokaal betrokken. Doet doen we met onze journalisten, maar ook tijdens evenementen als Eindhoven Marathon en de Brabantse Dag."

ED gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement