Maxime Picat, Executive Vice President van autoconcern PSA, ziet geen ruimte voor pleziermodellen zoals de Peugeot RCZ
Volledig scherm
Maxime Picat, Executive Vice President van autoconcern PSA, ziet geen ruimte voor pleziermodellen zoals de Peugeot RCZ © PSA

‘De tijd van lollige autootjes is voorbij’, aldus de topman van PSA

INTERVIEWNa de overname van Opel en de aanstaande fusie met Fiat Chrysler Automobiles (FCA) wordt het Franse PSA het op drie na grootste autoconcern van de wereld. Het moederbedrijf van onder meer Peugeot en Citroën heeft grootse plannen, maar volgens Executive Vice President Maxime Picat staan de komende jaren vooral in het teken van overleven. ‘Er komen voorlopig geen modellen meer als de sportcoupé Peugeot RCZ. We maken alleen nog auto’s waar de mensen om vragen.’

  1. Krachtige mediacampagne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    Krachtige mediacam­pag­ne toont echte lichamen van pas bevallen vrouwen

    In de media en online zien we niet vaak realistische beelden van pas bevallen vrouwen, vindt het Australische menstruatieondergoedmerk Modibodi. Daarom lanceert het samen met stockbeeldenbedrijf Getty Images een campagne die het moederschap in al zijn facetten en echte lichamen van pas bevallen vrouwen wil tonen. Het merk nodigt ouders ook uit om op sociale media hun eigen foto’s te plaatsen met de hashtag #PostpartumUnfiltered.