Volledig scherm
© FOTOOPDRACHT/ETIENNE BUSINK

Klanten hebben nog steeds hun geld niet terug van Kijkshop, maar er komt een regeling aan

BOEKEL/ZALTBOMMEL - Het moederbedrijf van de onlangs failliet verklaarde Kijkshop komt gedupeerde klanten van de keten tegemoet. Investeerder The One wil KijkBijMij, dat voortkomt uit de failliete boedel, eind deze maand weer in de lucht hebben. Via het onlineplatform kunnen klanten die bijvoorbeeld nog vergeefs wachten op een besteld product een claim indienen.

Het gaat om mensen die na 1 november vorig jaar een aankoop deden bij de Zaltbommelse winkelketen en hun product al wel hebben betaald, maar nog niet hebben ontvangen of om klanten die een product retour hebben gestuurd en nog altijd wachten op hun geld. 

De claims worden vanwege fraudegevoeligheid individueel beoordeeld, zo meldde The One. De afhandeling gebeurt door winkels van MyCom die recent door The One werden overgenomen. Dit omdat KijkBijMij geen eigen winkels heeft.

ED gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement
  1. Kevin (19) sluit zijn moeder na bizarre wending eindelijk in de armen: 'Wees niet boos, ik heb je niet afgestaan'

    Kevin (19) sluit zijn moeder na bizarre wending eindelijk in de armen: 'Wees niet boos, ik heb je niet afgestaan'

    UDEN – Met tranen in de ogen rennen ze op elkaar af. Na een zoektocht van 17 jaar (!) is Kevin van Lanen, een enthousiaste jonge knul uit Uden, weer herenigd met zijn biologische moeder. Bijna heel zijn leven dacht Kevin dat hij als baby door zijn ouders in de steek was gelaten. Dat verhaal blijkt nu héél anders te liggen. ,,Het was allemaal niet de bedoeling. Hoe kun je zo’n vrouw dit aan doen?”