Volledig scherm
Hulpdiensten bij het huis in Budel. © Bert Jansen

Vlam in de pan slaat over in afzuiging: veel schade aan huis in Budel

BUDEL - Een huis aan de Cranendoncklaan in Budel heeft maandagavond flink wat schade opgelopen, nadat de bewoner het eten op het fornuis had laten aanbranden. De vlam sloeg in de pan en omdat de kok even niet in de keuken was sloeg het vuur over op de afzuiginstallatie.

De rook die vrij kwam verspreidde zich over de begane grond en de eerst verdieping. De brandweer kon het vuur snel doven, maar omdat er veel rook in huis stond, is de woning tijdelijk onbewoonbaar. Ook moest een deel van de afzuiginstallatie worden gesloopt, om er zeker van te zijn dat alle vlammen gedoofd waren. 

De bewoner, moet daarom tijdelijk ergens anders slapen. De brandweer helpt bij het ventileren. 

Volledig scherm
De brandweer helpt bij het ventileren van het huis. © Bert Jansen
ED gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

Cranendonck e.o.