Brand in zorgcentrum aan de Herman Gorterlaan in Eindhoven: smeulende wc-rol oorzaak

VideoEINDHOVEN - Er is dinsdagavond brand uitgebroken in een zorgcentrum aan de Herman Gorterlaan in Eindhoven. De brand was op de vijfde etage en de brandweer kreeg het vuur snel onder controle. Een smeulende wc-rol was de oorzaak. De toedracht daarvan was dinsdagavond bij politie en brandweer niet bekend.

In samenwerking met indebuurt Eindhoven

  1. WO II-museum in Budel mag deuren niet openen
    Play

    WO II-museum in Budel mag deuren niet openen

  2. Gratis sneltest doen? Zo regel je het
    Play

    Gratis sneltest doen? Zo regel je het