Volledig scherm
PREMIUM
Frans Janssen, commercieel directeur van PSV. © Ton van de Meulenhof

Directie PSV licht stap naar Mexico toe: ‘Fysieke aanwezigheid noodzakelijk’

Miljoenen sportliefhebbers in Mexico volgen de prestaties van PSV op de voet. Sinds Carlos Salcido (inmiddels 38) in 2006 de stap naar Eindhoven maakte, is de band met het land gestaag gegroeid en na de komst van Andrés Guardado (32) en nu Hirving Lozano (23) en Érick Gutiérrez (23) piekt de bekendheid van PSV in Latijns-Amerika als nooit tevoren. Het is voor de club reden om meer te investeren in het land, met het doel om stabiele sportieve en commerciële relaties te ontwikkelen.

Samen met technisch manager John de Jong reisde commercieel directeur Frans Janssen van PSV onlangs anderhalve week door de Verenigde Staten en Mexico. De conclusie was bij terugkomst razendsnel getrokken: PSV zou zich doordacht en snel in het gebied moeten vestigen.

PSV