PSV-supporters vieren het kampioenschap van 2018.
Volledig scherm
PREMIUM
PSV-supporters vieren het kampioenschap van 2018. © Pim Ras Fortografie

Sta er niet van te kijken als PSV een leeg Philips Stadion toch grotendeels verkoopt

De komende periode een seizoenkaart bij PSV verlengen? Het is rationeel gezien bijna hetzelfde als trekken aan een touwtje in een kermiswagen met louter enveloppen vol lucht. Of investeren in een nieuw technologiebedrijf van Nina Brink.

In overdrachtelijke zin is het een tamelijk curieus verhaal, het kopen van zo'n nieuw abonnement. PSV vraagt geld aan de eigen fans voor waarschijnlijk een juridische wanprestatie, nu op voorhand eigenlijk al duidelijk is dat de beloofde dienst niet volledig te leveren is. Wanneer dat wel weer lukt? Het kabinet is er vrij duidelijk over geweest. Totdat de geleerden een vaccin tegen het corona-virus hebben bedacht, is het onwaarschijnlijk dat er weer tienduizenden mensen in een voetbalstadion zitten. 

  1. Een nooit voorziene krachtproef gaat onder leiding van Frans Janssen van start bij PSV

    Een nooit voorziene kracht­proef gaat onder leiding van Frans Janssen van start bij PSV

    Het hek om het Philips Stadion gaat vanaf dinsdag een aantal weken virtueel open: PSV start om negen uur in de morgen met de verkoop van seizoenkaarten. Een enorme krachtproef voor commercieel directeur Frans Janssen (48) en zijn verkoopteam. De komende periode moet blijken of PSV-supporters gevoelig zijn voor het aanbod dat onder supervisie van Janssen is neergelegd, met drie opties om hun kaart te verlengen.

PSV