Wouter Kolk, ceo van Ahold Delhaize (Europa en Indonesië).
Volledig scherm
PREMIUM
Wouter Kolk, ceo van Ahold Delhaize (Europa en Indonesië). © Ahold

Ahold Delhaize lanceert app als ‘goedmakertje’ voor megawinst in crisistijd

Met Albert Heijn, bol.com, Gall&Gall en Etos beleeft moederbedrijf Ahold Delhaize sinds de corona-uitbraak gouden tijden. Topman Wouter Kolk wil met de educatieve app On Track iets terugdoen voor de maatschappij.

  1. KNVB wilde Snollebollekes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan
    1

    KNVB wilde Snollebol­le­kes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan

    Voetbalbond KNVB heeft tevergeefs geprobeerd om de EK-reclame van supermarktketen Jumbo van de televisie te krijgen of in ieder geval te laten aanpassen. De bond stuurde een brief naar Jumbo, waarin hij zich beklaagde over de reclamespot met de Snollebollekes en de populaire ‘juichcape’ waarvoor klanten van de supermarkt kunnen sparen. In een reactie liet Jumbo de KNVB weten de campagne zo te laten.