AFGEKOCHT Portret van Irene van den Berg, columnist voor het AD, Economie. Foto Joost Hoving
Volledig scherm
PREMIUM
AFGEKOCHT Portret van Irene van den Berg, columnist voor het AD, Economie. Foto Joost Hoving © Joost Hoving

Het virus is niet vatbaar voor discussie, maar onze politici toch hopelijk wel

ColumnIrene van den Berg is journalist en columnist, gespecialiseerd in financiële psychologie. In haar verhalen probeert zij ons economisch gedrag te verklaren.

  1. KNVB wilde Snollebollekes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan
    1

    KNVB wilde Snollebol­le­kes-reclame van de buis hebben, Jumbo past spotje niet aan

    Voetbalbond KNVB heeft tevergeefs geprobeerd om de EK-reclame van supermarktketen Jumbo van de televisie te krijgen of in ieder geval te laten aanpassen. De bond stuurde een brief naar Jumbo, waarin hij zich beklaagde over de reclamespot met de Snollebollekes en de populaire ‘juichcape’ waarvoor klanten van de supermarkt kunnen sparen. In een reactie liet Jumbo de KNVB weten de campagne zo te laten.