Winkel van Reebok in Bahrain.
Volledig scherm
PREMIUM
Winkel van Reebok in Bahrain. © REUTERS

Is sportmerk Reebok nog te redden?

Komt het nog goed met sportmerk Reebok? Dat is de vraag nu Adidas zijn slecht presterende dochtermerk heeft verkocht aan de Amerikaanse Authentic Brands Group (ABG). Dat bedrijf heeft onder meer al kledingmerken Forever 21 en Juicy Couture in handen. ,,Met vergeten merken loopt het meestal niet goed af.’’

  1. Winkelverkoop stijgt, ondernemers optimistischer dan ooit, maar personeel is niet te vinden

    Winkelver­koop stijgt, onderne­mers optimisti­scher dan ooit, maar personeel is niet te vinden

    De verkoop door Nederlandse winkeliers is in het tweede kwartaal flink gestegen. Volgens het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) ging het om een toename van 8 procent ten opzichte van dezelfde periode een jaar eerder. De stijging is met name te zien bij de kleding- en schoenenwinkels. Ondernemers waren aan het begin van het derde kwartaal optimistischer dan ooit. Wel is er een groot probleem: personeel is nauwelijks te vinden.