Volledig scherm
Directeuren Berend Berger (rechts) en Wido Duncker van Sunshine Loyalty in Best. © Fotomeulenhof

Spaaractiebedrijf Sunshine Loyalty uit Best kan assortiment uitbreiden met Nijntje en Laura Ashley


BEST - Spaaractiebedrijf Sunshine Loyalty  bundelt de krachten met branchegenoot Wegter. Het Bestse bedrijf neemt de spaaracties over van een dochterbedrijf van het Hengelose Wegter, HRS Loyalty.

Ander onderdeel van de samenwerking is dat Sunshine Loyalty producten van Wegter in zijn assortiment voor spaarprogramma's van tankstations en supermarkten gaat opnemen. Op exclusieve basis kan Sunshine Loyalty beschikken over merken als Laura Ashley, Nijntje, Boerenbont en Royal Boch. Het gaat om producten die worden uitgevoerd in glas, porselein en aardewerk, categorieën die een aanvulling zijn op het bestaande aanbod van het Bestse bedrijf. Dat bestaat nu uit onder meer kinderknuffels, hoofdkussens, pannensets, messensets en modelauto's.

Sunshine Loyalty en Wegter gaan samen nieuwe spaarprogramma's ontwikkelen.  Wegter zal zich richten op concept- en productontwikkeling en productie. Het Bestse bedrijf wil in de komende jaren verder groeien. De samenwerking met Wegter ziet het als een belangrijke stap om de groeiambitie te realiseren. Expansie zoekt het bedrijf in België en Duitsland. Sunshine Loyalty telt nu ruim 30 medewerkers.