Volledig scherm
© Shutterstock

We regelen vaker zaken zelf, toch werken er méér mensen op de klantenservice

Steeds meer mensen werken in klantcontactberoepen (klantenservice, callcenter) en ook het aantal vacatures blijft stijgen. Klanten willen snel geholpen worden en hebben - ondanks automatisering - het liefst persoonlijk contact bij moeilijke vragen. 

  1. Dochter van kapperskoppel dat stagiaire opsloot: ‘Mijn moeder is heel manipulatief’
    PREMIUM

    Dochter van kapperskop­pel dat stagiaire opsloot: ‘Mijn moeder is heel manipula­tief’

    De veroordeling van het Belgische kapperskoppel dat vijf weken lang een stagiaire had opgesloten op zolder blijft de gemoederen bezighouden in hun woonplaats Tielt-Winge. De moeder van de man en de dochter van het stel, die wat verderop in dezelfde straat een eigen kapperszaak openden, hebben dubbele gevoelens: ,,We hebben al zeven jaar geen contact meer, maar toch blijft hij altijd welkom.’’