Volledig scherm
Eindhoven = king

Oranje de gekste wordt Eindhoven = King

EINDHOVEN - Merkendeskundige Rik Riezebos is enthousiast en dat moet eigenlijk de hele stad worden. Marketingorganisatie Eindhoven 365 heeft samen met ontwerpbureau Scherpontwerp een nieuwe slogan voor Koninginnedag bedacht.

De komende jaren moet Eindhoven = King door alle organisatoren van evenementen tijdens het Oranjefeest geadopteerd worden. De nieuwe slogan vervangt Oranje de gekste, zoals Koninginnedag in de afgelopen jaren gepromoot werd.

Het idee is simpel. Eindhoven = King is de basis en daar kan iedere organisator zijn of haar eigen draai aan geven. Wilhelminaplein = King, Strijp S = King of Dance = King, om maar een paar voorbeelden te noemen.

Eindhoven 365 hoopt dat het nieuwe merk de komende jaren overal in het straatbeeld opduikt.

In samenwerking met indebuurt Eindhoven

Poll

Welke PSV-nieuwkomer maakte tot nu toe de meeste indruk?

Welke PSV-nieuwkomer maakte tot nu toe de meeste indruk?

  • Armindo Bruma (5%)
  • Timo Baumgartl (48%)
  • Olivier Boscagli (1%)
  • Kostas Mitroglou (16%)
  • Ritsu Doan (29%)
7827 stemmen