,,Juist in deze moeilijke Covid-periode willen we een maatschappelijke bijdrage blijven leveren aan sectoren die nu onder druk staan, zoals kunst en cultuur", zegt Philips-baas Frans van Houten (links). ,,In deze periode is het van essentieel belang dat Philips de langdurige samenwerking met vijf jaar verlengt", zegt Taco Dibbits, hoofddirecteur Rijksmuseum (rechts).
Volledig scherm
,,Juist in deze moeilijke Covid-periode willen we een maatschappelijke bijdrage blijven leveren aan sectoren die nu onder druk staan, zoals kunst en cultuur", zegt Philips-baas Frans van Houten (links). ,,In deze periode is het van essentieel belang dat Philips de langdurige samenwerking met vijf jaar verlengt", zegt Taco Dibbits, hoofddirecteur Rijksmuseum (rechts). © Philips

Philips gaat ook langer door met Rijksmuseum

EINDHOVEN - Na de verlenging van de sponsorovereenkomst met PSV vorig week blijft Philips nu ook langer samenwerken met het Rijksmuseum in Amsterdam. Het medisch technologiebedrijf is al sinds 2001  hoofdsponsor van het museum. 

In samenwerking met indebuurt Eindhoven