Bij Clubhug.me draag je naast een kledingstuk vooral een boodschap.
Volledig scherm
Bij Clubhug.me draag je naast een kledingstuk vooral een boodschap. © Clubhug.me

Thijs en Joep uit Sint-Oedenrode willen met kledingmerk mensen dichter bij elkaar brengen

SINT-OEDENRODE - Videomakers Joep ten Hove en Thijs Meeuwsen, bekend van de series ‘Het zal mij een zorg zijn’ en de Bucketboys, zijn een kledinglabel gestart: ClubHug.me. Samen met Wouter de Waardt hopen ze mensen uit hun digitale wereld te halen en dichterbij elkaar te brengen.  Eigenlijk is er maar een regel: Als je iemand met dezelfde trui tegenkomt, moet je elkaar een knuffel geven. 

In samenwerking met indebuurt Eindhoven

  1. A67 richting Belgische grens dicht door ongeval met vrachtwagens, één persoon uren bekneld
    Play

    A67 richting Belgische grens dicht door ongeval met vrachtwa­gens, één persoon uren bekneld

  2. Padel is razendpopulair: 'Veel explosiever dan tennis'
    Play

    Padel is razendpopu­lair: 'Veel explosie­ver dan tennis'