Kleur, kennis en kunde in nieuwe locatie lingeriespeciaalzaak Bergeijk
BERGEIJK - Voorheen sprak je op Elsenhof 8 met deskundigen over vermogensbeheer, leasing, en verzekeren. vanaf dinsdag 16 november praat je op dit adres eveneens met experts, maar dan over lingerie, bad-, nacht- en beenmode.
Karin van BerkelBron:ED
Corina van den Gruijthuijzen-Houbraken zag in het pand waar voorheen de Bergeijkse Rabobank was gevestigd het perfecte nieuwe onderkomen voor haar speciaalzaak in lingerie en ondermode.
Ook heren komen shoppen
Voor de dame achter Lingerie at Corina ging in 2017 een grote wens in vervulling met de opening van haar winkel aan Hof 9. Sedertdien dijde het assortiment uit, werden nieuwe merken toegevoegd, konden ook heren komen shoppen en kwamen er collecties voor jongedames van rond de twintig jaar, die steeds vaker een smallere omvang, maar een grotere cup dragen. Het pand met een vloeroppervlak van 80 vierkante meter werd te klein.
We merkten dat naar dit type lingerie de vraag groeit. Dat geldt voor zowel draagsters van borstprotheses, als voor dames die deze juist hebben laten verwijderen
Corina van den Gruijthuijzen-Houbraken , eigenaar Lingerie at Corina
Aan het Elsenhof laat de eigenaresse trots haar nieuw ingerichte winkel zien, die nu 170 vierkante meter meet. Naast een breed assortiment voor iedere man en vrouw, óók in de grote maten, beschikt de winkel nu over een aparte (pas)kamer waar meer persoonlijke gesprekken kunnen worden gevoerd. Bijvoorbeeld over borstreconstructies. In deze ruimte kan de handgemaakte collectie prothesecups worden gepast. „We merkten dat naar dit type lingerie de vraag groeit. Dat geldt voor zowel draagsters van borstprotheses, als voor dames die deze juist hebben laten verwijderen. Voor hen maken we graag meer tijd en zij zijn ook welkom op maandag; de dag dat we voor reguliere klanten gesloten zijn.”
Gunfactor belangrijke component
De ‘gunfactor’ is een belangrijke component voor zakelijk succes. Van den Gruijthuijzen- Houbraken is haar clientèle daar zeer dankbaar voor: „Ons team bestaat uit vier betrokken vrouwen, die opgeleid zijn in de branche. Wij hebben allemaal leverancierscursussen en interne opleidingen gevolgd en iedereen gaat mee op inkoop. Dat vergroot de betrokkenheid en kijk op zaken. Onze dochter van 21 is één van hen en zij weet wat de jeugd wil. Mijn moeder gaat trouwens ook vaak mee. Handig, want zo weten we ook wat de oudere generatie comfortabel én mooi vindt.”
De nieuwe winkel wordt 16 november geopend, maar de onderneemster denkt ook alweer verder: aan een grote modeshow op het plein wanneer de zaak volgend jaar vijf jaar bestaat.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.