Björn van der Doelen als Sjefke Vaeren
Volledig scherm
Björn van der Doelen als Sjefke Vaeren © Bavaria

Campagne #carnavalvrij met Björn van der Doelen is succesvol, maar heeft geen kans van slagen

LIESHOUT - Wie vrij wil zijn met carnaval, moet bij de eigen werkgever zijn en niet bij de Tweede Kamer. De reclamecampagne van Bavaria, een burgerinitiatief voor twee vaste vrije dagen met carnaval, maakt geen enkele kans van slagen. Ook al zou het wél lukken om er een landelijke feestdag van te maken. Inmiddels is al bijna 100.000 keer getekend.   

0 reacties

  1. Handtekeningenactie #carnavalvrij binnen één dag al op de helft
    Poll

    Handteke­nin­gen­ac­tie #carnaval­vrij binnen één dag al op de helft

    LIESHOUT - Het loopt storm met de handtekeningenactie voor twee vrije dagen met carnaval. De online petitie #carnavalvrij was zondagmiddag al bijna 20.000 keer ondertekend. Het burgerinitiatief om carnaval als nationaal feest op de kaart te zetten is een reclamestunt van Bavaria. Met 40.000 handtekeningen gaat de bierbrouwer de petitie aan de Tweede Kamer aanbieden. Dat is de eerste stap om een wetswijziging gedaan te krijgen.