Blij dat ik naar de kapper mag, maar toch vind ik het krom
ColumnIk ben geen wappie. Dat durf ik wel te stellen. Het ontkennen van het virus of de ernst ervan zal ik nooit doen. Zeker niet nu het gezin van een vriendin ziek is en in quarantaine leeft. Het is mijzelf - afkloppen - nog niet overkomen. Ik zie dan ook niet zo heel veel mensen. Het lijkt me verschrikkelijk om in huis te blijven.
Delen per e-mail
Toch zal ik niet ontkennen dat ik superblij ben dat om binnenkort naar de kapper te gaan. De afspraak staat al. Leuk hoor, die hype om je haren niet meer te verven, en het kwam eerlijk gezegd ook goed uit, maar nu ben ik het toch beu. Ik hoef echt niet meer hoogblond te zijn, maar wat vakkundig en strategisch geplaatste blonde streepjes in mijn grijze haar zullen de boel toch flink opfrissen. Zóóó grijs als het nu is hoeft ook weer niet perse. Dat kan over tien jaar ook wel.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
INGEZONDEN OPINIE
Farmers Defence Force zet hakken in het zand en komt niet met oplossingen
VELDHOVEN - Een bonkig podium van Daphne Broers voor een bonkige man (Z-katern 10-4). Walter Joosten, harde werker, doordouwer en adept van Farmers Defence Force. Dit laatste vergt, zoals gebruikelijk bij het gedachtegoed van FDF, een scherpe nuancering. -
PREMIUMcolumn
Voor de klas: druk knutselen aan kippetjes, gekleurde eieren en paashaasjes van watten
-
PREMIUMColumn
Sneltest, het woord alleen al was genoeg er van af te zien
-
PREMIUMColumn
Tegels uit de tuin? Een minister die minder verzot is op asfalt, dat zou pas helpen!
-
PREMIUMLEZERS AAN HET WOORD
Lezers aan het woord: Was onthulling met A4-tje domme actie of doordacht plan?
EINDHOVEN - De chaos bij de vorming van het kabinet laat lezers niet onberoerd, zo blijkt uit een greep uit de ingezonden brieven naar het ED.
-
PREMIUMColumn
Digitale Koningsdag in Eindhoven; een creatief feestje. En dat mag kennelijk wat kosten
-
PREMIUMColumn
De kont van een bleekselderij staat nu te shinen
-
PREMIUMCommentaar
Philips moet als merk zijn belofte blijven waarmaken
De familie heeft de naam Philips al te gelde gemaakt bij de beursgang in 1912.