Horeca-ondernemer Eveline Wu is één van de bekende persoonlijkheden in de campagne van de Kledingbank.
Volledig scherm
Horeca-ondernemer Eveline Wu is één van de bekende persoonlijkheden in de campagne van de Kledingbank. © Hein Gijsbers Photography / Fama Volat

Campagne 'Merkwaardig' van Kledingbank Eindhoven is meer dan een ludieke actie

OpinieDe actie van de Voedselbank Eindhoven rond merken solt met hardnekkige en ingesleten 'codes van stand'. Merkbedrijven zouden daar iets mee moeten doen, schrijft Mignon van Halderen, lector Thought Leadership bij Fontys Hogescholen in Eindhoven.

  1. Emoties verhuld achter een mondkapje: 'Iedereen kijkt zo zuur'
    Play

    Emoties verhuld achter een mondkapje: 'Iedereen kijkt zo zuur'

  2. Eindhoven zondag een stuk rustiger dan zaterdag: winkels hoeven niet dicht
    Play

    Eindhoven zondag een stuk rustiger dan zaterdag: winkels hoeven niet dicht