Peter Wennink (ASML), Hans de Jong (Philips), Robert Jan Koens (Jumbo), Freek Smolders (High Tech Campus), Toon Gerbrands (PSV), Jennifer van der Leegte (VDL), Jan-Willem Neggers (High Tech Campus) en Willem van der Leegte (VDL).
Volledig scherm
PREMIUM
Peter Wennink (ASML), Hans de Jong (Philips), Robert Jan Koens (Jumbo), Freek Smolders (High Tech Campus), Toon Gerbrands (PSV), Jennifer van der Leegte (VDL), Jan-Willem Neggers (High Tech Campus) en Willem van der Leegte (VDL). © ED

ASML-topman Peter Wennink: Brainport-samenwerking via PSV is een succes

EINDHOVEN - Het waren in omzet gemeten niet de minste partners die PSV vorig jaar strikte om bij te dragen aan het financieren van de naam ‘Brainport Eindhoven’ op het shirt. 

  1. Iedere voetballiefhebber snakt naar een kolkend stadion, maar die vette worst is nog lang niet gaar

    Iedere voetbal­lief­heb­ber snakt naar een kolkend stadion, maar die vette worst is nog lang niet gaar

    ,,We zullen doorgaan, tot we samen zijn”, zong Ramses Shaffy 45 jaar voor het uitbreken van de coronacrisis. Doorgaan tot we samen zijn: die zin lijkt ook voor het profvoetbal actueler dan ooit. Iedere liefhebber of supporter snakt naar een verantwoord bezoek aan een kolkend stadion. Samen weer juichen, samen een keer vloeken of schelden omdat het helemaal niks is. Maar in ieder geval samen, om met elkaar emoties te delen. Bijna niks is te vergelijken met de ontlading of ontzetting die 35.000 mensen tegelijk kunnen voelen. Het is voor velen verslavend.

PSV