Volledig scherm
PSV en Bavaria. © -

Bavaria met PSV op Brabantse toer in reclamecampagne

LIESHOUT - Bavaria gaat samen met PSV op de Brabantse toer. In de nieuwe reclamecampagne, die donderdag online is gegaan, zet de Lieshoutse bierbrouwer PSV-fans centraal. Uiteraard houden die van Bavaria bier. 

'Als ik aan Brabant denk, dan denk ik aan ons Peer, ons Freek, ons Paul', vertelt ons Berry  - oud PSV-speler Berry van Aerle - in het reclamefilmpje. Mét ondertiteling.   De mannen, al een groot deel van hun leven fan, worden gefilmd terwijl ze onderweg zijn naar het stadion in Eindhoven. Waar ons urste speelt. En uiteraard wordt geproost op de goede afloop. 

De komende dagen zal op abri's in de omgeving van Eindhoven uiting worden gegeven aan de nieuwe campagne en ook PSV schenkt er aandacht aan.

ED gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement
  1. Van bijna niets naar bijna alles voor Pablo Rosario: ‘Iedereen begon dit seizoen op nul’
    PREMIUM
    Champions League

    Van bijna niets naar bijna alles voor Pablo Rosario: ‘Iedereen begon dit seizoen op nul’

    Wat een seizoen is het voor Pablo Rosario. Met 77 wedstrijden in de Keuken Kampioen Divisie en drie basisplaatsen in de eredivisie op zak begon hij in juni aan het nieuwe voetbaljaar bij PSV. Zonder druk of een hoogverwachtings patroon liet hij zich tussen de Zwitserse Alpen gelden bij het trainingskamp van zijn club. Vijf maanden later is de middenvelder international en vanavond speelt de 21-jarige Amsterdammer zijn zesde en voorlopig laatste wedstrijd in de groepsfase van de Champions League. ,,Ik wil nu een seizoen lang blijven spelen”, benadrukte hij gisteren in Italië.

PSV