PSV-supporters voorafgaand aan het Europa League-duel met Apollon Limassol.
Volledig scherm
PREMIUM
PSV-supporters voorafgaand aan het Europa League-duel met Apollon Limassol. © BSR Agency

Hoe maken we stadion PSV ’coronaproof’?

Mondkapjes, de supporters temperaturen, ‘virtuele schillen’. Zomaar wat ideeën die PSV in het achterhoofd heeft om het Philips Stadion zo snel mogelijk ‘coronaproof’ te krijgen. Onder meer de TU/e denkt mee over de nabije toekomst.

PSV wil met de TU/e, de Brainport-partners (waaronder Philips en ASML, VDL en de High Tech Campus) op korte termijn een denktank bij elkaar krijgen, waarin tal van specialismen zijn vertegenwoordigd. De gemeente Eindhoven is al geïnformeerd over de plannen van de club en ook burgemeester John Jorritsma volgt de ontwikkelingen met interesse.

  1. Een nooit voorziene krachtproef gaat onder leiding van Frans Janssen van start bij PSV

    Een nooit voorziene kracht­proef gaat onder leiding van Frans Janssen van start bij PSV

    Het hek om het Philips Stadion gaat vanaf dinsdag een aantal weken virtueel open: PSV start om negen uur in de morgen met de verkoop van seizoenkaarten. Een enorme krachtproef voor commercieel directeur Frans Janssen (48) en zijn verkoopteam. De komende periode moet blijken of PSV-supporters gevoelig zijn voor het aanbod dat onder supervisie van Janssen is neergelegd, met drie opties om hun kaart te verlengen.

PSV