Het nieuwe shirt van PSV, waarvan de winst gaat naar het Rode Kruis.
Volledig scherm
Het nieuwe shirt van PSV, waarvan de winst gaat naar het Rode Kruis. © PSV

PSV brengt benefietshirt op de markt, winst gaat naar Rode Kruis

PSV introduceert een speciaal benefietshirt met daarop de tekst ‘Eendracht maakt macht’. Er is een thuisshirt, uitshirt en Europees shirt met die opdruk beschikbaar. De winst die PSV normaal gesproken op het shirt zou maken, gaat naar het Rode Kruis in Zuidoost-Brabant. 

Het is het laatste Umbro-shirt dat PSV introduceert. De club stapt met ingang van komend seizoen over naar Puma en rond 1 juli introduceert de club het nieuwe thuisshirt. Wie een Eendracht maakt macht-shirt wil aanschaffen, betaalt 85 euro per stuk. 

PSV meldt niet hoe hoog de winst op een shirt normaal gesproken is. De reguliere thuisshirts van Umbro zijn op dit moment al voor een veel lagere prijs te koop via de website van de club en kosten nog 33,99 euro. 

  1. Een nooit voorziene krachtproef gaat onder leiding van Frans Janssen van start bij PSV

    Een nooit voorziene kracht­proef gaat onder leiding van Frans Janssen van start bij PSV

    Het hek om het Philips Stadion gaat vanaf dinsdag een aantal weken virtueel open: PSV start om negen uur in de morgen met de verkoop van seizoenkaarten. Een enorme krachtproef voor commercieel directeur Frans Janssen (48) en zijn verkoopteam. De komende periode moet blijken of PSV-supporters gevoelig zijn voor het aanbod dat onder supervisie van Janssen is neergelegd, met drie opties om hun kaart te verlengen.

PSV