Volledig scherm
Paul Verhagen (Aero Mexico-directeur), Hirving Lozano en Frans Janssen, commercieel directeur van PSV. © Rik Elfrink

PSV strikt met Aeroméxico grote Mexicaanse sponsor

PSV heeft met Aeroméxico een nieuwe buitenlandse sponsor gevonden. De Mexicaanse luchtvaartmaatschappij en de Eindhovenaren zijn vanaf nu tot midden 2019 aan elkaar verbonden. 

Het gaat om een geldschieter die bovenin de sponsorpiramide terechtkomt. Daarmee is de waarde van de verbintenis in principe te schatten op minstens enkele tonnen per jaar. 

Op trainingscomplex De Herdgang van PSV bekrachtigde Aeroméxico-directeur Paul Verhagen samen met commercieel directeur Frans Janssen van PSV de verbintenis. Samen met sterspeler Hirving 'Chucky' Lozano onderstreepten ze de deal. De luchtvaartmaatschappij sponsorde eerder al de vriendschappelijk wedstrijd tussen PSV en de Mexicaanse club Pachuca CF van afgelopen oktober in het Philips Stadion. Nu gaat de sponsoring over naar een meer duurzame overeenkomst. 

Aeroméxico vervoert jaarlijks ongeveer 100.000 mensen heen en weer tussen Nederland en Mexico.

ED gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement
  1. Deze gevaren liggen in de eredivisie nog op de loer voor PSV
    PREMIUM

    Deze gevaren liggen in de eredivisie nog op de loer voor PSV

    Wie PSV door de eredivisie ziet marcheren, vraagt zich soms af waar het dit seizoen nog mis kan gaan. Minstens twaalf keer winnen vanaf de competitiestart, dat lukte voorheen alleen Ajax (1995-1996) en PSV (1987-1988). Opvallend detail is dat deze teams allebei de finale van de Champions League (in 1988 nog Europa Cup 1) haalden, waar PSV nu uitgeschakeld lijkt. De ploeg kan zich waarschijnlijk volledig op de competitie richten. Welke gevaren zijn er nog voor PSV?

PSV