Volledig scherm
Paul Verhagen (Aero Mexico-directeur), Hirving Lozano en Frans Janssen, commercieel directeur van PSV. © Rik Elfrink

PSV strikt met Aeroméxico grote Mexicaanse sponsor

PSV heeft met Aeroméxico een nieuwe buitenlandse sponsor gevonden. De Mexicaanse luchtvaartmaatschappij en de Eindhovenaren zijn vanaf nu tot midden 2019 aan elkaar verbonden. 

Het gaat om een geldschieter die bovenin de sponsorpiramide terechtkomt. Daarmee is de waarde van de verbintenis in principe te schatten op minstens enkele tonnen per jaar. 

Op trainingscomplex De Herdgang van PSV bekrachtigde Aeroméxico-directeur Paul Verhagen samen met commercieel directeur Frans Janssen van PSV de verbintenis. Samen met sterspeler Hirving 'Chucky' Lozano onderstreepten ze de deal. De luchtvaartmaatschappij sponsorde eerder al de vriendschappelijk wedstrijd tussen PSV en de Mexicaanse club Pachuca CF van afgelopen oktober in het Philips Stadion. Nu gaat de sponsoring over naar een meer duurzame overeenkomst. 

Aeroméxico vervoert jaarlijks ongeveer 100.000 mensen heen en weer tussen Nederland en Mexico.

  1. PSV in extase na zege in gevreesde Kuip
    Nabeschouwing

    PSV in extase na zege in gevreesde Kuip

    Als PSV in april of mei met de schaal op het Stadhuisplein staat, is zondagmiddag een heel cruciaal moment geweest. In plaats van het gevreesde puntenverlies bij Feyenoord, won PSV met 1-3. Dik verdiend, want PSV was vanaf de eerste seconde de baas op het vooraf zo gevreesde terrein. Minstens zo belangrijk nieuws kwam er uit Amsterdam, waar Ajax in eigen huis twee punten liet liggen. Door de remise tegen ADO Den Haag is de voorsprong van PSV weer zeven punten en ligt de ploeg nu echt op koers voor de 24ste landstitel.

PSV

poll

Ook zonder Lozano wordt PSV wel kampioen

Ook zonder Lozano wordt PSV wel kampioen

  • Eens (66%)
  • Oneens (34%)
1569 stemmen

poll

Ook zonder Lozano wordt PSV wel kampioen

Ook zonder Lozano wordt PSV wel kampioen

  • Eens (62%)
  • Oneens (38%)
2200 stemmen