Wie is de Mol wint eerste Digital Impact Award
Wie is de Mol heeft de Digital Impact Award 2018 gewonnen. De nieuwe prijs is voor het programma dat met een site of app het tv-kijken verrijkt. Hij werd op de rode loper van het Televizier Gala uitgereikt aan oud-mol Jan Versteegh.
Op de rode loper van het Televizier Gala is vanavond de eerste Digital Impact Award uitgereikt. De nieuwe prijs is voor Wie is de Mol. Het programma laat haar trouwe kijkers via de app meedoen in de zoektocht naar de mol. Daar maakten ruim een half miljoen 'molloten' gebruik van. ,,Deze prijs is een beloning voor al die mensen die zo trouw meespeelden", stelt de mol uit het vorige seizoen Jan Versteegh.
De andere genomineerden voor de nieuwe award waren Expeditie Robinson en Zondag met Lubach. Expeditie Robinson was genomineerd omdat kijkers afgelopen jaar voor de eerste keer auditiefilmpjes voor het programma konden uploaden via de app. Zo werden vier onbekende Nederlanders geselecteerd, waarvan één het programma ook wist te winnen. Zondag met Lubach kreeg zijn nominatie onder andere vanwege de vele virals van het programma, waaronder de video The America First - The Netherlands Second. Ook wist Lubach 11.000 Nederlanders te motiveren om op hetzelfde moment afscheid te nemen van Facebook.
Gratis onbeperkt toegang tot Showbytes? Dat kan!
Log in of maak een account aan en mis niks meer van de sterren.Lees Meer
-
Inbraken gebeuren in allerlei soorten woningen en buurten: zo laat je je huis veilig achter
-
PREMIUMWaarvan Akte
Met kneepjes passen we zijn testament aan, drie dagen later krijg ik bericht van zijn overlijden
Wat als een cliënt nog helder van geest is, maar niet kan praten? Deze notaris lost het op met kneepjes in de hand. Een kneepje is 'ja’, twee kneepjes ‘nee’. Elke week tekent journalist Johan Nebbeling waargebeurde voorvallen uit de notarispraktijk op in deze rubriek. -
Showbytes
Herenigde Jutta en Jake romantisch gekiekt en Olcay is toe aan het weekend
Korte updates van de sterren op sociale media: wij smullen ervan. In de rubriek Showbytes struint de showredactie het web voor je af voor de gekste, mooiste en opvallendste posts van bekende Nederlanders en celebrity’s. Dit artikel wordt gedurende de dag vernieuwd. -
PREMIUMEnergierekening
Frank: ‘De elektrische auto verbruikt per maand net zoveel als ons huis in de wintermaanden’
Frank Deleij (44) uit Alphen aan den Rijn investeerde flink en ging van het gas af: ,,Het geeft soms bijna een soort schuldgevoel.’’ Hoeveel geld besteed jij aan energie in huis? Hoe probeer je de kosten omlaag te brengen? Deze vragen stellen we elke week aan een Nederlander. -
PREMIUMmet video
Is het na een sekte, een moord, een incestueuze relatie én een huwelijk klaar voor Laura in GTST?
Trouwen is nooit een goed idee in Goede Tijden, Slechte Tijden. Toch doet Laura Selmhorst, die al menig man versleet, dat in de laatste aflevering van dit seizoen (die donderdag op tv was). Moet Meerdijk na 33 jaar afscheid van Laura (68) nemen?
-
Nelly Furtado komt na zes jaar met nieuwe single
-
-
-
Het onbekende
Nare twist in RTL-show: deelnemer breekt als ze terug moet naar mensen die haar ijskoud wegstemden
Na een paar onschuldige afleveringen begint de nieuwe RTL 4-show Het onbekende zich steeds meer te ontwikkelen tot een gekmakend psychologisch spel. Ruim 500.000 kijkers zagen vrijdagavond hoe deelnemer Mabel brak toen ze terug moest naar een groep die haar vorige week ijskoud had weggestemd. Het BN’er-team waande zich juist veilig, maar kwam bedrogen uit. -
Makers nieuwe Barbie-film probeerden honderd tinten roze: ‘Verf raakte op in de wereld’
De veelbesproken nieuwe Barbie-film met Margot Robbie heeft gezorgd voor een tekort aan een specifiek soort felroze verf, beweert de productiedesigner die ervoor verantwoordelijk was. Het is onduidelijk hoe serieus het tekort was, maar er waren in elk geval grote hoeveelheden nodig om alles op de set roze te krijgen. De uitdaging was wel: hoe roze?