Volledig scherm
© Bert Jansen

Lichte paniek in woonzorgcentrum Waalre na brand in pannetje

WAALRE - In woonzorgcentrum Hoevenakkers in Waalre is vrijdagochtend even wat paniek geweest nadat een man een pannetje op het vuur had laten aanbranden. Er ontstond een brand in de keuken. Brandweermensen waarschuwden de buren van het slachtoffer, maar uiteindelijk hoefde het gebouw niet ontruimd te worden. 

De brand werd ontdekt door iemand op straat, die rook uit een appartement zag komen. Het vuur was snel gedoofd. De man bij wie de brand ontstond is wel nagekeken in een ambulance, omdat hij rook had ingeademd.

Volledig scherm
Brandweer en politie bij Hoevenakkers in Waalre. © Bert Jansen

Download de app van het ED

Download de gratis nieuwsapp van het ED. Zo ben je altijd en overal op de hoogte van het laatste nieuws en bekijk je gemakkelijk alle nieuwsvideo’s. Download nu de nieuwe versie in de Apple App Store (iOS) of de Google Play Store (Android).