Volledig scherm
Het pannetje na de brand. © Bert Jansen

Vergeten pannetje babymelk veroorzaakt brand in Waalre

WAALRE - Een vergeten flesje babyvoeding heeft vrijdagmiddag voor een kleine woningbrand in Waalre gezorgd. De moeder had het flesje na het voeden teruggezet in de pan, maar was vergeten het gas uit te draaien. 

Na het voeden was de moeder samen met de baby vertrokken. Het plastic flesje op het vuur begon ondertussen langzaam te smelten, en vloog op een zeker moment in brand. Buren zagen de rook uit de keuken komen en belden de brandweer.

Omdat er niemand thuis was, moest de brandweer de voordeur forceren om binnen te komen. Eenmaal in huis kon de pan snel worden geblust. Buiten konden de smeulende resten uitdoven. 

Volgens een getuige is de brandschade aan het huis niet groot. Wel is de voordeur compleet vernield. 

ED gebruikt je persoonsgegevens om deze reactie te kunnen plaatsen. Meer informatie vind je in ons privacy statement

Valkenswaard e.o.